Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Odstoupit od kupní smlouvy můžete ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (pokud se nejedná o produkty vyráběné na míru, u kterých zákonnou lhůtu 14 dnů na odstoupení od kupní smlouvy není možné využít).

1. BEZPLATNÉ VRÁCENÍ PŘES ZÁSILKOVNU

  • na emailovou adresu napis@bjez.cz nám napište zprávu, že chcete zboží vrátit a uveďte prosím číslo objednávky, které najdete na faktuře.  My vám zpět zašleme adresní štítek.
  • vyplňte formulář na vrácení nebo přiložte jakékoliv jiné jednoznačné odstoupení od smlouvy.
  • zboží zabalte společně s formulářem a na balík nalepte adresní štítek
  • balíček se zbožím, které chcete vrátit, zaneste do libovolné pobočky Zásilkovny.  Jejich seznam najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Jakmile balíček dorazí k nám, zkontrolujeme zboží a pokud bude v pořádku a nepoužívané, vrátíme vám peníze na účet, který uvedete ve formuláři. Vrácení platby trvá 5-14 dní v souladu s platnými právními předpisy.

2. Zboží můžete na vlastní náklady odeslat jakýmkoliv jiným způsobem na adresu:

 Bjež Original s.r.o.

Mladoboleslavská 958

197 00 Praha 9 

Neposílejte nám prosím zásilky na dobírku – taková zásilka nebude převzata a vrátí se zpět k vám.

 

Výměna zboží

  • vyplňte formulář vrácení/výměna nebo přiložte jakýkoliv jiný písemný popis s uvedením zboží, které chcete vyměnit. Potřebujeme znát číslo objednávky, které najdete na faktuře, jakou velikost či zboží chcete vyměnit za které a na jakou adresu (případně pobočku Zásilkovny https://www.zasilkovna.cz/pobocky) balíček odeslat.
  • zboží zabalte společně s formulářem a zašlete na naši adresu
  • po obdržení vráceného zboží vás požádáme o úhradu poštovného a obratem (s ohledem na skladovou dostupnost) odešleme balíček na vaši adresu.

 

Reklamace

Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář  – vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci přijmout.

2.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

BJEŽ Original s.r.o.

Mladoboleslavská 958

197 00 Praha 9 

3.    Reklamace zpracujeme v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    V případe odůvodněné reklamace, bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) – vrátíme vám hodnotu ceny výrobku.

Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto prosím zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku – nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

Pokud potřebujete jakékoliv další informace, kontaktujte nás prosím na tomto emailu  napis@bjez.cz