Vrácení a reklamace

Vrácení zboží 

Odstoupit od kupní smlouvy můžete ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (pokud se nejedná o produkty vyráběné na míru, u kterých zákonnou lhůtu 14 dnů na odstoupení od kupní smlouvy není možné využít).
 
JAK POSTUPOVAT – stručným průvodce
 
1. Bezplatné vrácení přes Zásilkovnu

  • na emailovou adresu napis@bjez.cz nám napište zprávu, že chcete zboží vrátit a uveďte prosím číslo objednávky, které najdete na faktuře.  My vám zpět zašleme adresní štítek.
  • vyplňte formulář na vrácení nebo přiložte jakékoliv jiné jednoznačné odstoupení od smlouvy, ve kterém uvedete č. objednávky, své jméno a adresua a číslo účtu, na který vám vrátíme peníze.
  • zboží zabalte společně s formulářem a na balík nalepte adresní štítek
  • balíček se zbožím, které chcete vrátit, zaneste do libovolné pobočky Zásilkovny.  Jejich seznam najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Jakmile balíček dorazí k nám, zkontrolujeme zboží a pokud bude v pořádku a nepoužívané, vrátíme vám peníze na účet, který uvedete ve formuláři. Vrácení platby trvá 5-14 dní v souladu s platnými právními předpisy.

 
2. Zboží (spolu s vyplněným formulářem na vrácení) můžete také na vlastní náklady odeslat jakýmkoliv jiným způsobem na adresu:  
 
Bjež Original s.r.o.
Mladoboleslavská 958
197 00 Praha 9 
 
Neposílejte nám prosím zásilku na dobírku – taková zásilka nebude převzata a vrátí se zpět k vám.  
 
Plné znění podmínek odstoupení od kupní smlouvy viz Všeobecné obchodní podmínky.
 

Výměna zboží

Nevyhovující zboží můžete také do 14 dní vyměnit za jiné. Náklady za dodání náhradního zboží nese zákazník.

JAK POSTUPOVAT – stručný průvodce

  • vyplňte Formulář pro výměnu zboží nebo přiložte jakýkoliv jiný písemný popis s uvedením zboží, které chcete vyměnit. Potřebujeme znát číslo objednávky, které najdete na faktuře, jakou velikost či zboží chcete vyměnit za které a na jakou adresu (případně pobočku Zásilkovny https://www.zasilkovna.cz/pobocky) balíček odeslat.
  • zboží zabalte společně s formulářem a zašlete na naši adresu
  • po obdržení vráceného zboží vás požádáme o úhradu poštovného a obratem (s ohledem na skladovou dostupnost) odešleme balíček na požadovanou adresu.

 

Reklamace 

JAK POSTUPOVAT – stručný průvodce
 
1.    Vytiskněte a důkladně vyplňte Reklamační list. Reklamaci bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným číslem kupního dokladu nebudeme bohužel moci přijmout.
2.    Pošlete reklamované zboží spolu s Reklamačním formulářem na adresu:
 
BJEŽ Original s.r.o.
Mladoboleslavská 958
197 00 Praha 9 
 
3.    Reklamaci zpracujeme v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
 
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto prosím zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání.
 
Neposílejte prosím zásilky na dobírku – nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.
 
Plné znění podmínek reklamace viz Všeobecné obchodní podmínky, část Reklamační řád.
 
Pokud potřebujete jakékoliv další informace, kontaktujte nás, prosím, na emailu  napis@bjez.cz.